Share
👁️ 105
Детройт және автокөлік мәдениеті туралы 24 қызықты фактілер – ИнфоРадар 1

Детройт және автокөлік мәдениеті туралы 24 қызықты фактілер

Кейбір қалалар бүкіл дәуірлердің символдарына айналып, өнеркәсіп пен мәдениеттің дамуын алдағы ондаған жылдарға анықтайды. Детройт американдық өркениет тарихында жаппай автомобиль өндірісінің бесігі ретінде ерекше орын алады. Детройт өзені жағалауындағы бұл мегаполис жеке көлікті миллиондаған адамдар үшін сәндік заттан қолжетімді қозғалыс құралына айналдырды. Автомобиль өнеркәсібі қаланың экономикасын ғана емес, оның мәдени келбетін, сәулетін, әлеуметтік құрылымын қалыптастырды. Motor City және оның автомобиль мәдениетін дамытуға қосқан үлесі туралы таңғажайып фактілермен танысуды ұсынамыз.

  1. Детройт XX ғасырдың басында автомобиль зауыттарының шоғырлануының арқасында «Мотор-Сити» лақап атын алды. Қала аңызға айналған маркалар жасалған автокөлік өнеркәсібінің әлемдік астанасына айналды. 1920 жылдары мұнда американдық автомобильдердің үлкен бөлігі өндірілді.
  2. Генри Форд 1903 жылы Детройтта өз компаниясын болат өндіретін кәсіпорындарға жақындығы себебінен таңдады. Орналасу шикізатқа және білікті жұмысшыларға қолжетімділікті қамтамасыз етті. Фордтың шешімі мегаполистің тағдырын ғасырға алдын-ала анықтады.
  3. Автомобильдерді конвейерлік жинау алғаш рет 1913 жылы Highland Park зауытында енгізілді. Революциялық технология Model T өндірісінің уақытын 12 сағаттан 93 минутқа дейін қысқартты. Инновация бүкіл әлемдік өнеркәсіпті мәңгіге өзгертті.
  4. Ford Model T 15 миллионнан астам данамен шығарылған алғашқы шынайы жаппай автомобильге айналды. Қолжетімді баға машинаны Америка орта тобына қол жетімді етті. 1908-ден 1927 жылға дейін әлемдегі әрбір екінші автомобиль «қалайы Лиззи» болды.
  5. Фордтың қара түс туралы әйгілі сөзі өндірістің практикалық ойларымен байланысты. Қара эмаль басқа бояулардан тезірек кепті, конвейерді жеделдетті. Тек 1926 жылдан бастап сатып алушылар басқа реңктерді таңдау мүмкіндігін алды.
  6. 1914 жылы Форд енгізген сегіз сағаттық жұмыс күніне бес доллар жалақы революциялық болды. Ставка сол кездегі өнеркәсіп бойынша орташа деңгейден екі есе жоғары болды. Жоғары жалақылар жұмысшыларға өздері өндіретін машиналарды сатып алуға мүмкіндік берді.
  7. General Motors 1908 жылы Детройтта Уильям Дюрант бірнеше автокөлік өндірушілердің холдингі ретінде құрды. Компания Buick, Oldsmobile, Cadillac және басқа маркаларды бірыңғай басқару астына біріктірді. XX ғасырдың ортасына қарай концерн планетаның ең ірі автокөлік өндірушісіне айналды.
  8. Chrysler 1925 жылы Maxwell Motor Company базасында компания құрған Уолтер Крайслердің арқасында пайда болды. Бренд тез арада инновациялық және сәнді автомобильдер өндірушісінің беделін жаулап алды. Детройттық автогиганттардың «Үлкен үштігі» түпкілікті қалыптасты.
  9. Вудворд даңғылы 1909 жылы салынған әлемдегі бетон жабыны бар алғашқы жолға айналды. Бір миль ұзындықтағы магистраль жаңа материалдың топырақ трассалар алдындағы артықшылықтарын көрсетті. Эксперимент қазіргі заманғы жол құрылысына бастама жасады.
  10. Детройт қоғамдық кітапханасы әлемдегі ең ірі автомобиль әдебиеті жинағын сақтайды. Мұрағат автомобиль дәуірінің басынан техникалық нұсқаулықтарды, жарнамалық материалдарды, сызбаларды қамтиды. Бүкіл әлемнен зерттеушілер бірегей құжаттарды зерттеуге келеді.
  11. 1930 жылы ашылған Детройт-Виндзор туннелі алғашқы халықаралық су асты автомобиль туннеліне айналды. Ғимарат АҚШ-ты Канадамен Детройт өзенінің астымен байланыстырды. Күн сайын одан мыңдаған автомобильдер мен жүк көліктері өтеді.
  12. Дирборн маңындағы Генри Форд музейі американдық тарих пен технологиялардың кең экспозициясын ұсынады. Жинақ автомобильдерді, ұшақтарды, локомотивтерді және әртүрлі дәуірлердің тұрмыс заттарын қамтиды. Келушілер Линкольн атылған театрдан орындықты көре алады.
  13. 1903 жылы салынған Packard Automotive Plant темірбетондан жасалған алғашқы зауыт болып саналады. Альберт Канның инновациялық конструкциясы XX ғасырдың өнеркәсіптік сәулеті үшін үлгіге айналды. Тасталған ғимарат бүгінде бүкіл әлемнен фотографтарды тартады.
  14. Вудворд круизы жыл сайын классикалық автомобильдерді сүйетін миллионнан астам адамды жинайды. Іс-шара тамыздың үшінші сенбісінде аңызға айналған магистральдің 16 мильдік бөлігінде өтеді. Қатысушылар барлық дәуірлер мен маркалардың винтажды машиналарын көрсетеді.
  15. 1899 жылы құрылған Детройт автомобиль көрмесі Солтүстік Америкадағы ең ежелгісі болып табылады. Іс-шара дәстүрлі түрде қаңтарда жылдың автомобиль күнтізбесін ашады. Мұнда жетекші өндірушілердің жаңа модельдері мен концепт-карлары ұсынылады.
  16. Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде Форд салған Willow Run зауыты B-24 бомбардировщиктерін шығарды. Кәсіпорын әскери өнеркәсіпте конвейерлік өндірістің мүмкіндіктерін көрсетті. Үш жылда 8000-нан астам ұшақ жасалды.
  17. Motown музыкалық стилі 1959 жылы Детройтта Berry Gordy лейблінің арқасында пайда болды. Атау Motor Town-нан шыққанымен, музыка қаланың сондай танымал визиттік карточкасына айналды. Стиль госпел, ритм-энд-блюз және поп-музыканың элементтерін біріктірді.
  18. 1977 жылы General Motors салған Ренессанс-орталығы қала орталығының қайта өрлеуінің символына айналды. Жеті мұнарадан тұратын кешен компанияның штаб-пәтерін, қонақ үйін, кеңселерді және мейрамханаларды қамтиды. Футуристік сәулет жағалау панорамасында басым.
  19. Детройт 2013 жылы 18 миллиард доллар қарызбен өзін банкрот деп жариялады. Дағдарыс АҚШ тарихындағы ең ірі муниципалдық банкроттыққа айналды. Автокөлік өнеркәсібінің құлдырауы және халықтың кетуі қаланы қаржылық коллапсқа әкелді.
  20. Детройт халқы 1950 жылдағы 1,8 миллион адамнан 2020 жылға қарай 670 мың адамға дейін азайды. Деиндустриализация және субурбанизация бір кезде өркендеген мегаполисті қаңырап кетті. Бүтін аудандар қираған үйлері бар тасталған аумақтарға айналды.
  21. Детройт өнер институты миллиард доллардан астам құны бар жинаққа ие. Диего Ривераның «Детройт өнеркәсібі» фрескалары мексикалық монументализмнің шедеврі болып саналады. Музей ғасыр бойы қаланың мәдени өміріндегі маңызды рөл атқарды.
  22. Downtown қайта өрлеуі 2010 жылдары технологиялық стартаптарға инвестициялардың арқасында басталды. Кәсіпкерлер мен суретшілер орталыққа оралып, жаңа бизнестер ашуда. Тасталған ғимараттар сәнді лофттар мен коворкингтерге айналады.
  23. Автономды автомобильдер Детройт көшелерінде жетекші технологиялық компаниялармен сынақтан өтуде. Қала бір кезде жаппай автокөлік өнеркәсібінің отаны болғандай, болашақ көлігін әзірлеу орталығына айналуға ұмтылуда. Билік ұшқышсыз технологияларды сынауға арналған арнайы аймақтар жасауда.
  24. Детройт марафоны маршрут туннель арқылы Канадаға халықаралық шекараны кесіп өтуімен бірегей. Қатысушылар екі елдің көшелерімен жүгіріп, Амбассадор көпірі арқылы оралады. Оқиға шекаралас қалалардың тығыз байланыстарын білдіреді.

Детройт тарихы өнеркәсіптік инновациялар бүкіл аймақтың тағдырын қалай өзгерте алатынын және әлемдік экономикаға әсер ете алатынын көрсетеді. Motor City мұрасы ондаған жылдық құлдырауға қарамастан автомобиль мәдениетінде өмір сүруде. Қаланың қазіргі қайта өрлеуі американдық мегаполистердің постиндустриалдық дәуірдің жаңа шындықтарына бейімделу қабілетін көрсетеді. Детройт американдық ойлап табушылық пен кәсіпкерлік рухтың маңызды символы болып қала береді.

🤔Бұл пост қаншалықты пайдалы болды?👇

Бағалау үшін жұлдызшаны басыңыз!

Орташа рейтинг 0 / 5. Дауыс саны: 0

Әзірге дауыс жоқ! Осы жазбаға бірінші болып баға беріңіз.

You may also like...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *